Divertisment

Akgün, Yağmur'u ÖPTÜ! - Son Yaz 5. Bölüm

Son Yaz 5. Bölüm - Akgün ve Yağmur'un arasındaki kıvılcımlar öpüşmeyle sonuçlandı.
SEVDİN Mİ SAVCI KIZI?
Akgün, Selim ve annesinin fotoğrafını görmüştür. Selim’e annesini tanıyıp tanımadığını sorduğunda Selim’in gerçekleri gizlemesi, Akgün’ün dünyasını başına yıkar. Akgün’ün öfkesi patlayacak yer ararken, Yağmur, Akgün’ün ani değişimini fark eder ve neler olduğunu öğrenmek ister. Yağmur’un Akgün’ün üzerine gitmesi ikisinin ilişkisini başka bir noktaya taşıyacaktır. Selim, hem çocuklarla hem de Canan’la arasını düzeltmektedir. Ailesini geri kazanmaya hiç olmadığı kadar yakındır artık… Bu sırada Fatih, Yağmur’a, Selim’in onu tehdit ettiğini duyurur ve Yağmur, babasına annesine gerçeği söylemesi için bir şans verir. Selim, Canan’ı yeniden kaybetmeyi göze alamaz. Bu sırada ortaya çıkan gerçek her şeyi tepetaklak edecektir.
İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara (Ali Atay), 8 yıl önce hapse yolladığı organize suç lideri Selçuk Taşkın’dan (Arif Pişkin) reddedemeyeceği bir teklif alır. Selçuk Taşkın, Savcı Selim Kara’nın bütün suç örgütünü çökertecek davasında, tanıklık yapmayı istemektedir. Ancak bunun için tek bir şartı vardır; oğlu Akgün Gökalp Taşkın’ı (Alperen Duymaz) Selim Kara’nın bizzat koruması… Suç dünyası içinde büyümüş, tehlikeli ve sorunlu görünümünün ardında duygusal bir genç olan Akgün için bu kabul edilmesi güç bir durumdur. Hayat beklemediği bir yerden daha sınar Selim’i; İzmir’de çocukları ile yaşayan eşi Canan (Funda Eryiğit) boşanmak istemektedir. Ailesi ile işi arasında kalan Savcı Kara, baş belası olarak gördüğü Akgün’ü ailesinin yanına İzmir Çeşme’de bulunan Adalet Sitesi’ne götürmek zorunda kalır. Selim’in beklenmeyen misafiri Akgün’ün gelişi site sakinlerinin tüm dengelerini altüst edecek; Ege’de başlayan bu rüzgâr, herkesin hayatını değiştirecek büyük bir fırtınaya dönüşecektir.
OYUNCULAR: ALPEREN DUYMAZ, ALİ ATAY, FUNDA ERYİĞİT, HAFSANUR SANCAKTUTAN, EMRE KARAYEL, SİNAN TUZCU, ŞEBNEM DÖNMEZ, ARİF PİŞKİN, SEZER KOÇ, HALİL BABÜR, YASEMİN YAZICI, ERDEM ŞANLI, YUNUS NARİN, ATA NEDİM ARMAN, SARP İKİLER, CENGİZ OKUYUCU
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Son Yaz: www.fox.com.tr/Son-Yaz/izle
Resmi Facebook Sayfası: sonyazfox
#FOX #SonYaz #kötüçocuk

Comentarii 

  1. Son Yaz

    Son Yaz

    Acum 25 Zile

    Sana üzülüyorum Yağmur, uzak duramıyorsun benden 😏

    • Yxzp64 - Brawl Stars

      Yxzp64 - Brawl Stars

      Acum 3 Zile

      👑👑AKGÜN👑👑

    • Kerem Celik

      Kerem Celik

      Acum 9 Zile

      Yanlız sarhoş haliyle Cok mantıklı konuştu bu Akgün taşkın

    • Kerem Celik

      Kerem Celik

      Acum 9 Zile

      Çıkar kimlikleri çıkar 😄😄

    • Kerem Celik

      Kerem Celik

      Acum 9 Zile

      Yağmur sevmiyorsun işte kaani ne zorluyorsun

    • Pro Gamer

      Pro Gamer

      Acum 18 Zile

      Bir de arkadaşıymiş o zaman niye kıskanıyorsun 🤭🤭🤭

  2. Aysu Eyvazova

    Aysu Eyvazova

    Acum 4 ore

    Akgün çok iyi oynuyor da,kızın oyunculuğunu pek sevmedim

  3. Emrah Amirim Ulan Ben

    Emrah Amirim Ulan Ben

    Acum 7 ore

    Ne yapıyorsun Amrah bey, yalnız kıvancın hareketlerini yapma

  4. سمير العلي

    سمير العلي

    Acum o Zi

    Bu ada diyimi

  5. Elif Şeker

    Elif Şeker

    Acum o Zi

    Yağmur sevinip adamın üstüne atlayacağına tokat atıyosun dıdıdıdıd

  6. Metehan

    Metehan

    Acum 2 Zile

    -ya gözde... +adım gökçe -ya gözde dur nereye gidiyosun sşgöelgjwjfwkrlwkrwkdk

  7. oyun kafa

    oyun kafa

    Acum 3 Zile

    Şu videoyu izleyen kişi kadar abone olsa muq olur

  8. Yxzp64 - Brawl Stars

    Yxzp64 - Brawl Stars

    Acum 3 Zile

    Akgün: He heğ piğsliğk yağpacağm

  9. Anna Sarmiento

    Anna Sarmiento

    Acum 7 Zile

    Delena feelings...THIS!!!

  10. ადამიანი კაქტუსი

    ადამიანი კაქტუსი

    Acum 9 Zile

    💟😍

  11. Sago Key

    Sago Key

    Acum 9 Zile

    çarpışma : avukat hanım son yaz : memur hanım

  12. Firuze Ferzan

    Firuze Ferzan

    Acum 9 Zile

    Hoş değildi... Hem de hiç hoş değildi! İlk öpücük zorla olmamalıydı senarist kadına şiddetin bir küçük nüansıdır buda bir daha olmasın lütfen... He birde şu kızı bu kadar boş beleş yazmayın lütfen

  13. Rabia nın mutfağı.

    Rabia nın mutfağı.

    Acum 11 Zile

    Ya gözde, adım gökçe 😂😂

  14. Reis Kocak

    Reis Kocak

    Acum 11 Zile

    Akgün yağmuru öpmüş tabi öper 🤣😂😄

  15. Mete Ülkü

    Mete Ülkü

    Acum 11 Zile

    yağmurun çok kıskanması ve bahanesi akgün çok tehlıkelı birisi demesi akgün yağmur mükemmelsiniz >3>3

  16. DreamFEARLESS team capitain

    DreamFEARLESS team capitain

    Acum 11 Zile

    Ya Akgün çok iyi biri ya

  17. şarttır şarttır

    şarttır şarttır

    Acum 12 Zile

    -Ya gözde -Adım gökçe -Ya gözde dur nereye gidiyorsun.😂😂😂

  18. Turi Teskan

    Turi Teskan

    Acum 12 Zile

    2:27 Kaan: "Yagmur n'apiyosun?" Yagmur: "Hic, su anda kiskancliktan sinir krizleri geciriyorum"

  19. sulomanyt

    sulomanyt

    Acum 12 Zile

    kaan adamdır

  20. Midnight_Blue MOVİE

    Midnight_Blue MOVİE

    Acum 13 Zile

    5 ve 6 . Bölüm neden yok ROfilm da?

  21. Son YaZ Fan

    Son YaZ Fan

    Acum 13 Zile

    S3NİN EV ARKADAŞIN NERDE ;)

  22. Lutfi koyunsev

    Lutfi koyunsev

    Acum 14 Zile

    Sarip sarip izledigim bir sahne 🤗

  23. Servan Erik

    Servan Erik

    Acum 16 Zile

    Karanlığın içine bakmak baya baya hoşuna gitti senin Yağmur. 🔥

  24. Çisem Tekin

    Çisem Tekin

    Acum 16 Zile

    Rahat bırak beni diyip çocuğa dibi düşmesi. İşte bu gerçek alfalıktır.

  25. Nisa

    Nisa

    Acum 18 Zile

    TRENDLERE GİRMESİ İCİN BÜYÜK HARFLERLE YORUM YAPIN

  26. Önder Keleş

    Önder Keleş

    Acum 18 Zile

    Akgün:Ben bu hikayenin kötü çocuğuyum

  27. Fikret Olfaz

    Fikret Olfaz

    Acum 18 Zile

    Arkadaşlar akgünün saat marka modelini bilen söyleyebilirmi

  28. Feride Koblay

    Feride Koblay

    Acum 18 Zile

    Mükemmmel oyuncular harika uzun zamandır izledigim en iyi dizi sıkılmadan devam

  29. semra çakır

    semra çakır

    Acum 19 Zile

    Akgün kötü çocuk deyil hayat onu kötülerin içinde buldu kendini

  30. nigu zade

    nigu zade

    Acum 20 Zile

    Yagmur kendi geliyor Akunun yanina sonra diyor ki benden uzak dur

  31. Bostan Yıldız

    Bostan Yıldız

    Acum 20 Zile

    Memur hanım demesi ➕

  32. Yusuf Hazir

    Yusuf Hazir

    Acum 20 Zile

    Ben muaz jbk

  33. Muhammed Karakuş

    Muhammed Karakuş

    Acum 20 Zile

    Reytingler nerden bakılıyo

  34. Tuğçe Demir

    Tuğçe Demir

    Acum 21 o Zi

    Peki ya Akgünün Yağmuru öptükten sonraki gülüşü..

  35. Asiye Vatan

    Asiye Vatan

    Acum 21 o Zi

    oh be sonunda

  36. Yasar Araf

    Yasar Araf

    Acum 21 o Zi

    ARKADAŞLAR DİZİNİN REYTİNGİ ÇOK DÜŞÜKMÜŞ BÖYLE DEVAM EDERSE FİNAL OLACAKMIŞ BÜYÜK HARFLERLE YORUM ATIN EMOJİSİZ VÎDEOLARI YORUMLARI BEĞENİN

  37. Celil Kızıler

    Celil Kızıler

    Acum 21 o Zi

    Harika bi dizi final gelmesin artk alperin oyunculuğu onnumara neden tutulmuyo lannn

  38. DEKO 911

    DEKO 911

    Acum 22 Zile

    Ya olm neden bunların öpüşmeleri sahte çıkıyor of

  39. koca bir sacmalik

    koca bir sacmalik

    Acum 22 Zile

    yanağından mi öpüyor dudağından mı öpüşme sahnesi değil gibi bence

  40. Yavuz Selim Kaplan

    Yavuz Selim Kaplan

    Acum 22 Zile

    İçki haramdır

  41. Kazım Bayrak

    Kazım Bayrak

    Acum 22 Zile

    Sahil güvenlik gibi geldi yağmur...

  42. asude sümeyye konan

    asude sümeyye konan

    Acum 22 Zile

    Öpmediki

  43. Muhammed Karakuş

    Muhammed Karakuş

    Acum 22 Zile

    Kaan ne kadar saf

  44. Efsa Yilmaz

    Efsa Yilmaz

    Acum 23 Zile

    Ali atay yalan sarkisi gelsin artik

  45. haydar bayram

    haydar bayram

    Acum 23 Zile

    Fragman gelsin

  46. Fan of Derya

    Fan of Derya

    Acum 23 Zile

    Sorunlu , duygusal ve serseri . Klasik TC erkeği .

  47. ırmak deniz

    ırmak deniz

    Acum 23 Zile

    yağmur a sinir oluyorum ya

  48. N T

    N T

    Acum 23 Zile

    Öpüşmediler bile yaaa

  49. Yusuf Emir Çolak

    Yusuf Emir Çolak

    Acum 23 Zile

    Bu senaristin sağ gösterip sol vurmasına bayılıyorum ya son zamanlarda izlediğim em gerçekçi öpüşme sahnesiydi sonuçta burası abd değil turkiye adama basarlar tokatı

  50. sona

    sona

    Acum 23 Zile

    Şu fragmanları düzene sokun artık ya her hafta farklı gün yayınlanıyor bu hafta hala yayınlanmadı..

  51. نادين نادين

    نادين نادين

    Acum 23 Zile

    شنو اسم المسلسل

  52. ayça Ars

    ayça Ars

    Acum 23 Zile

    Bölümün diğer parçalarını ben mi izleyemiyorum sadece ? Yoksa başkalarında da açılmıyor mu ? Ülkende engellenmiştir diyor da

    • ayça Ars

      ayça Ars

      Acum 23 Zile

      @Shahinaz Yilmaz bazı videolar açılır mesela full bölğmğn olduğu video açılmıyor sadece bende mi oluyor diye merak ettim

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 23 Zile

      Aslında bizde açılıyo ama

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 23 Zile

      Vpn indir

  53. Dizi Kilip

    Dizi Kilip

    Acum 23 Zile

    Yağmurun kısaca tanımı; hem sevgilimden ayrılmayayım ,hem Akgün den hoşlanayım ,hem Akgünle kimsenin birlikte olmasına izin vermeyeyim ama Akgünlede birlikte olmayayım...

    • TR CelebrîmboR

      TR CelebrîmboR

      Acum 21 o Zi

      Hem ayranım dökülmesin hem ..

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 23 Zile

      Ahahaha aynen

  54. Fatma koç

    Fatma koç

    Acum 23 Zile

    Son yaz dizisi hiç bitmesin diyenler🥰 👇

  55. Qua 1903

    Qua 1903

    Acum 23 Zile

    Gökcede cok tatli güzel kiz ya, gercek ismi ne bir arkadasa lazimda

  56. Afşin Sina Game

    Afşin Sina Game

    Acum 23 Zile

    Yağmur tam Akgün ü tarif etti

  57. Qua 1903

    Qua 1903

    Acum 23 Zile

    Kaan bilerek mi magla yatiyo yoksa gercekten mal mi

  58. Şeyma Özkan

    Şeyma Özkan

    Acum 23 Zile

    TEK KUSURUNUZ FRAGMANI GEÇ VERİYOR OLMANIZ :1

  59. MENDES

    MENDES

    Acum 23 Zile

    Lan hemen birlikte olmasınlar

  60. xx yyy

    xx yyy

    Acum 23 Zile

    Akgün ile Kaan in sesi neden ayni gibi

  61. Zeynep Kaykusuz

    Zeynep Kaykusuz

    Acum 23 Zile

    Çocuğun gözünün içine baka baka onu anlat, sonra da o sen değilsin de. Evet Yağmurcum inandık Akgün olmadığına.

  62. Nisa Tekdemir

    Nisa Tekdemir

    Acum 23 Zile

    Yağmuru seviyorum diyenler like atsin 👇👇

    • Nisa Tekdemir

      Nisa Tekdemir

      Acum 22 Zile

      Bu kadar mi 😮😮

  63. Yusuf Akarcay

    Yusuf Akarcay

    Acum 23 Zile

    Akgün uzakdur diye diye benden kendi uzak duramıyor hadı bakalim

  64. Ayten Sayın

    Ayten Sayın

    Acum 23 Zile

    Şu fragmanlara da bir an önce çare bulun lütfen millet nasıl bölüm bitiminde fragman hiç olmadı ön izleme veriyor sizde verin seyircinin tadını kaçırmayın çoğu insan bu şekilde düşünüyor haberiniz olsun

  65. Ayten Sayın

    Ayten Sayın

    Acum 23 Zile

    Akgün bir an önce şu agresif hallerinden kurtulsun lütfen bu bölüm eskiye döner umarım

  66. Hale Kaya

    Hale Kaya

    Acum 23 Zile

    5.bölüm full ne zmn gelir

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 23 Zile

      Geldi zaten

  67. Broken GÖLGE

    Broken GÖLGE

    Acum 23 Zile

    Allah'ım yeter artık fake yemeyelim çocuğun yanağını söktüler ya

  68. Mensur Gökçe

    Mensur Gökçe

    Acum 23 Zile

    Öptü öptü

  69. Aynur Kanbur

    Aynur Kanbur

    Acum 23 Zile

    Çok. Güzel dizi

  70. AZAP

    AZAP

    Acum 23 Zile

    Fragman nerde fragman çıldırtmayın adamı fragmanları böyle geç verirseniz reyting beklersiniz birde işinizi düzgün yapmazsanız izlenmezsiniz tabi

  71. Zülfüqar Paşayev

    Zülfüqar Paşayev

    Acum 23 Zile

    Yağmur şu modda: Kaandan ayrılmayayım, ilişkim sürsün. Ancak Akgünde kimseyle olmasın, yanı başımda olsun, benimle olmasın amma kimseylede olmasın. 😑

  72. MEHMET YAVUZ

    MEHMET YAVUZ

    Acum 23 Zile

    Lütfen dizi de Ali Atay'ın YOKLUĞUNDA müziğini çalın!

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 23 Zile

      Zemheri dizisinde alperen söylüyodu

  73. Busenur Tanrıkulu

    Busenur Tanrıkulu

    Acum 23 Zile

    Akgün artık şu mektubu okusunnn

  74. Tarık Tarım

    Tarık Tarım

    Acum 23 Zile

    Uzak dur kızdan akgün deli gibi asik

  75. Just EDA

    Just EDA

    Acum 24 Zile

    Çok tatlılar ya

  76. Burak gamze

    Burak gamze

    Acum 24 Zile

    BU DİZİNİN 4. 5. BÖLÜMLERİ BU ÜLKEDE İZLENMİYORDA HANGİ ÜLKEDE İZLENİYOR ACABA ÇEKİLEN ÜLKE BU ÜLKE BU ÜLKEDE ENGELLENDİ NE DEMEK

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 23 Zile

      Valla bizim ülkeye çıkıyor yani Irak'ta bile çıkıyor olmuyosa vpn aç

    • Muhammed Karakuş

      Muhammed Karakuş

      Acum 23 Zile

      Aynen

  77. Ayten Yusifova

    Ayten Yusifova

    Acum 24 Zile

    Yamur uzak dur benden diyo uzak duran zatrn Akgun😄

  78. HBB BS

    HBB BS

    Acum 24 Zile

    😭😭😭😭😭💕💕💕💕💕💕

  79. Zehra Şeker

    Zehra Şeker

    Acum 24 Zile

    admin fragman için zahmet etme bölüm sürpriz olsun

  80. vds-hh

    vds-hh

    Acum 24 Zile

    ADMIN FRAGMAN ADMIIIIINNNNN!!!

  81. aurora hpy

    aurora hpy

    Acum 24 Zile

    La çocuğa vura vura nöron bırakmadınız la

  82. kara kartal

    kara kartal

    Acum 24 Zile

    Çocuğun karşısına pat diye çıkan sensin yagmurcum çocuğa niye uzak dur benden diyosun

  83. Esma Serin

    Esma Serin

    Acum 24 Zile

    07:21 öpücük sesimiydi tokat sesimiydi😂

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 22 Zile

      Esma Serin aynen yaaa 😂😂

    • Esma Serin

      Esma Serin

      Acum 23 Zile

      @Shahinaz Yilmaz 😂😂 baba kız yapıştırıyorlar hayatında yemediği tokatları bu dizide yedi

    • Shahinaz Yilmaz

      Shahinaz Yilmaz

      Acum 23 Zile

      Malesef tokat😂

  84. Esma Serin

    Esma Serin

    Acum 24 Zile

    Akgün:ya gözde nereye gidiyorsun ya. Gökçe:adım gökçe. Akgün:ya gözde dur nereye gidiyorsun Akgün:ya yağmur napıyorsun belki hayatımın aşkı ile karşılaşmıştım yağmur:Adını bile bilmiyorsun ya Akgün:Adını bilmediğim kişiye aşık olamazmıyım? Yağmur:Olamazsın evet olamazsın. 😂

  85. Suna Işık

    Suna Işık

    Acum 24 Zile

    Bu dizini tek eksiği reklam ve fragmanların geç verilmesi. Bunun dışında herşey mükemmel ötesi

  86. Alfa Laurenti Carte Dor

    Alfa Laurenti Carte Dor

    Acum 24 Zile

    .

  87. Maki Vidic

    Maki Vidic

    Acum 24 Zile

    Oooo girl you are reeeealy describing yourself....

  88. Ramazan Uzkan

    Ramazan Uzkan

    Acum 24 Zile

    Ulan akgun tam zictin simdi

  89. Aslı Çınar

    Aslı Çınar

    Acum 24 Zile

    Bodrum’daki deve güreşi,maydanoz ve bir hafta ceza almak nasıl bir anıymış ,çok fantastik merak ettim valla ..

    • Gamze Gamze

      Gamze Gamze

      Acum 24 Zile

      Valla ben de kafamda kurmaya çalışırken erorr verdim hiç bir şey anlamadim jsjsj

  90. OnlyGameplay Channel

    OnlyGameplay Channel

    Acum 24 Zile

    Ya gözde dur nereye gidiyosun

  91. Omar Ebrahim

    Omar Ebrahim

    Acum 24 Zile

    Beautiful and crazy couple

  92. ÇİĞDEM TEKELİN

    ÇİĞDEM TEKELİN

    Acum 24 Zile

    lan admin ver artık şu fragmanı

  93. bilge cifci

    bilge cifci

    Acum 24 Zile

    YAĞMURU ASMA BUTONU 👍

  94. Gamze Gamze

    Gamze Gamze

    Acum 24 Zile

    SON YAZ KEMİK KİTLE NEREDESİNİZ Bİ SES VERİN YAHU?????

    • Gamze Gamze

      Gamze Gamze

      Acum 23 Zile

      ARKADAŞLAR RABİA ARTIK BEN YOKUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM DEDİ SİZLERE SÖYLEMEMİ İSTEDİ

    • Deli Birisi

      Deli Birisi

      Acum 24 Zile

      @Gamze Gamze GÖRDÜM KNK

    • Gamze Gamze

      Gamze Gamze

      Acum 24 Zile

      @Deli Birisi knk topluluga Y0RUM atmış

    • Gamze Gamze

      Gamze Gamze

      Acum 24 Zile

      @Hümeyra 2 Yıldız evet canım bişey olmuş:( aşağıdaki y0rumlara in ben yokum falan demiş

    • Hümeyra 2 Yıldız

      Hümeyra 2 Yıldız

      Acum 24 Zile

      @Gamze Gamze YOK Kİ KNK BİŞEY Mİ OLDU YA ANLAMADİM

  95. Ramin Aydin

    Ramin Aydin

    Acum 24 Zile

    ROfilm birkac tane begeni butonu koysaydi iyi olurdu her izledigimde begenmek istiyorum

  96. Daniella Dabuma

    Daniella Dabuma

    Acum 24 Zile

    please upload episode 5 with english subtitle

  97. Busenaz Delibaş

    Busenaz Delibaş

    Acum 24 Zile

    yaw bildiin adamı tarif ediyon sonra adam öpünce tokatı basıyon şu türk dizi mantığını bi otutturamadım ya

  98. cinnamon girl

    cinnamon girl

    Acum 24 Zile

    Yükseliriz dee

  99. cinnamon girl

    cinnamon girl

    Acum 24 Zile

    İnşalllah

  100. cinnamon girl

    cinnamon girl

    Acum 24 Zile

    Fragman bugün gelir heralde

următor