Automobile și vehicule

Am testat noul Logan 1.0 GPL si are o MARE problema!

Dacia Logan a ajuns la a treia generatie. A ramas Loganul masina simpla si ieftina pe care o stiam?

Comentarii 

  1. Iron CαlIN

    Iron CαlIN

    Acum 3 ore

    Atatea calcule am tot facut pana am ajuns la concluzia ca o masina SH ce costa 2000 de euro e cu 6000 de euro mai ieftina decat un Logan.

  2. Iron CαlIN

    Iron CαlIN

    Acum 3 ore

    Loganul de 67 de cai cred ca era vreo 6000 de euro fata de 8500 cat e cel de 65 de cai de acum.

  3. Constantin Geana

    Constantin Geana

    Acum 3 Zile

    Ia ti tu o altă mașină nouă ce arecoganul asta cu 13 mi de euro nu exista

  4. Constantin Geana

    Constantin Geana

    Acum 3 Zile

    Exagerezi enorm zici ca esti venit din alta lume

  5. DrKSofT

    DrKSofT

    Acum 3 Zile

    MANE ORI CE AR FI NAI CE ZICE DACIA A EVOLUAT DESTUL DE MULT ;) LIKE

  6. Rasvan Stanciu

    Rasvan Stanciu

    Acum 4 Zile

    Pretul real al unui logan cu toate dotarile ar fii 6000 €....restul de bani pana la 13000(cu cat il vand ei) sunt ciubucul dealarilor!!!Si uite asa de 13.000€, mai bine imi cumpar un ford Kuga din 2017 second-hand,care si daca ar avea unele probleme,tot ar fi superior la dotari,fiabilitate si siguranta pe drum decat cotoarbele astea!!!

  7. Teo Cars

    Teo Cars

    Acum 5 Zile

    O să ne prezinți şi o Dacie Spring?

  8. ursu tapan

    ursu tapan

    Acum 6 Zile

    nu mai iubeste nimeni daciile astea noi de la logan2 in sus is un bun de larg consum ca un ambalaj te ai folosit de ea o dai la presat nu plange nimeni dupa ea sub motorizate pt lumea de azi fara caracter ca un coteț

  9. Alex Berry

    Alex Berry

    Acum 6 Zile

    Pe joja aia nu se vede nicio pelicula de ulei. Pe bune??

    • Alex Berry

      Alex Berry

      Acum 5 Zile

      @Silviu despre masini Nu ma gandeam ca Dacia a trecut de la ulei la "oţet". Glumesc...Probabil e vreun 0w-30 care nu face bine niciunui motor in timp. De altfel vibratiile unui motor in care se utilizeaza un astfel de ulei intodeauna vor fi mai mari.

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 6 Zile

      E subțire și curat

  10. Pantea Roland

    Pantea Roland

    Acum 6 Zile

    Peugeot 208 il rupe, nu degeaba anul asta e lider in franta

  11. Alexander

    Alexander

    Acum 7 Zile

    imi place cum au pus ecranul si suportul de telefon, cui ii mai trebuie vizibilitate in ziua de azi :)))

    • Doru Apostolescu

      Doru Apostolescu

      Acum 6 Zile

      Ecranul sistemului de infotainment e la o înălțime destul de bună, nu intră în conflict cu vederea prin parbriz și poți vedea ce se afișează fără să iei privirea de la drum. Nu mă crezi? Mergi și fă un drive-test cu generația a 3-a. Telefonul îl poți așeza la diverse înălțimi, după preferință, Silviu l-a pus foarte sus pentru că așa a vrut el. Când vă puneți telefoanele în suporturile after-market lipite cu ventuză pe parbriz nu se mai plânge nimeni de vizibilitate...

  12. qlitnet

    qlitnet

    Acum 7 Zile

    Am căutat o mașină nouă pentru tatăl meu, omul la 60 de ani, fără pretenții. Are un Logan de 14 ani, 1.6 Mpi. Intrat la Dacia, testat noul Logan, si mers până la Hyundai si testat noul Elantra. În 5 minute a hotărât să cumpere Elantra la 14000 de Euro.

    • Mihai Mihai

      Mihai Mihai

      Acum 3 Zile

      @Cornel Cernat Ai o imagine total deformata a realitatii. Dincolo de faptul ca nu vorbeam de un pret de "peste 20 000 de euro" (vad ca ai ridicat stacheta si nu inteleg) ci de unul de putin peste 10 000, sunt o multime de romani care au salarii bune (si nu la stat !!!) care dau 15-20 000 de euro pe o masina. Dar probabil, in opinia ta, toti romanii care si-au permis sa dea pe Logan Nou de trei ori mai mult decat iti permiti tu sunt si ei niste hoti. Aia care fura, cum spui tu, au, crede-ma venituri mult mai mari si nu sunt interesati de marci precum Dacia sau Hyundai. Daca tu nu-ti permiti, daca tu nu ai putut mai mult, nu-i insulta pe cei care au reusit ceva mai bine ca tine in viata spunandu-le ca fura. Eu nu fur, nu lucrez la stat, iar faptul ca mi-am permis in ultimii ani chestii la care tu nu poti visa, dar care sunt absolut normale in mediul in care ma invart, nu ma face hot. Atata vreme cat vom arunca cu laturi in reusitele altora, frustrati fiind de propriile noastre nereusite, nu vom progresa nicioda, nici aici, nici prin tari straine. Cu mentalitatea asta spalatorii de vase vor ramane spalatori de vase, iar culegatorii de sparanghel, culegatori de sparnghel. Cine castiga 1500-2000 de Euro in Romania, in privat, va fi capabil sa castige 5-10.000 in occident. Cine castina salariul minim pe economie aici, probabil va castiga salariul minim acolo, probabil va manca ceva mai bine, dar tot nu se va chema ca a reusit in viata! In fine, iti doresc succes, desi, daca ai ajuns pana la 50 de ani cu mentalitatea asta, nu prea cred ca o sa ai!

    • Cornel Cernat

      Cornel Cernat

      Acum 3 Zile

      Marea majoritate a romanilor care dau peste 20000 de euro pe o masina, nu fac banii cinstiti. Sa fie clar. Ce avem noi acum, nu sunt nici burghezi , nici ciocoi, sunt HOTOI!!! Muncesc de la 18 ani, nu am furat, nu am dat in cap, dar nu imi permit sa dau mai mult de 3000 de euro pe o masina, fiind ca muncesc cinstit. Doar cand furi sau lucrezi la buget poti sa faci asta.

    • Mihai Mihai

      Mihai Mihai

      Acum 3 Zile

      @Cornel Cernat In primul rand eu nu ti-am spus tie ca esti "putoare", referindu-ma strict la cei care isi beau ajutoarele sociale, dar, desigur, cand nu ai argumente cel mai la indemana lucru pe care-l ai este acela de a insulta. In al doilea rand, sunt muncitori in constructii NECALIFICATI, care castiga mai mult de 1500 RON luna, sunt lucratori in spalatorii auto care castiga mai mult, sunt livratori de mancare care castiga mai mult. In al treilea rand, asa cum iti spuneam, salariu minim pe economie e mai mare decat 1500 RON. In al patrulea rand, sunt foarte de acord cu tine legat de proportia bugetari/lucratori in privat, dar asta nu are nicio legatura cu cei 1500/luna. In al cincilea rand, mi se pare absurd sa te iei de un om care nu face altceva decat sa-si spuna opinia despre o masina si, eventual, sa povesteasca despre o alta optiune pe care a facut-o. Acum, ce vrei sa facem? Sa ne abtinem sa comentam un video auto, spunand ce am ales noi, doar pentru faptul ca altii nu si-au permis ce ne-am permis noi? Pai, apropo, de emigrarea la care-i indemni pe aia mai tineri, asta frizeaza perioada aia in care cine avea o situatii un pic mai buna se temea sa o arate pentru ca era acuzat cu manie proletara ca e burghez, chiabur etc.

    • Badea Cristian-Ionut

      Badea Cristian-Ionut

      Acum 3 Zile

      @Cornel Cernat Maaaaare dreptate ai. Exact asa sta treaba in Ro. Cu ce kkt sa plateasca si patronii cand au pus intr-un an totul pe butuci?

    • Cornel Cernat

      Cornel Cernat

      Acum 4 Zile

      Baiatule, putoare esti tu. Sunt oameni care muncesc de rup, dar patronii nu au de unde!! Leprele de la buget castiga de 10 ori mai mult, fara sa produca nimic. Eu muncesc 12-14 ore pe zi, iar altii stau in birouri si fac smenarii cu partidele in spate. In Ro esti bataie de joc, de asta sfatuiesc tinerii sa emigreze. Eu la 50 de ani, nu mai am de ce. 3 milioane de oameni care muncesc cu adevarat, tin in spate 5 mil de bugetari!!! Numai in Ro vezi asa ceva😠😠😠😠

  13. daniel

    daniel

    Acum 8 Zile

    Buna Silviu,spune mi te rog,dacă faci plinul de gpl...nu te lasa sa il folosești pe tot? Gen iti rămâne 8 litrii permanent în rezervor? Multumesc

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 7 Zile

      Nu am testat asta

  14. Florian Mircea

    Florian Mircea

    Acum 8 Zile

    Logan dci cu 95 de cai stock !!???..nu ma așteptam la tine ..marele specialist !! :)

    • Florian Mircea

      Florian Mircea

      Acum 7 Zile

      @Silviu despre masini ..da dom' profesor ai dreptate ...au scos 1.5 blu dci .."pe ultima suta de metri" ...cam cate exemplare sunt in circulatie !??

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 7 Zile

      Ia da un google 😉

  15. Dragosh2000

    Dragosh2000

    Acum 8 Zile

    Prietene tu cam furi curent , cand am vazut titlul m.am gandit ca e o problema de fabrica.....

    • TropiKo

      TropiKo

      Acum 6 Zile

      nu fura curent, e o problema reala. Eu ma uitam dupa modelul logan stepway tce si fiindca nu il mai gasesti nou, acum nici macar nu mai intra in plaja de pret cu aceleasi dotari logan 3. Mai pui putin si iei Hyundai Elantra. Trebuie competitie, nu sa hranim corporatia cu banii nostri (la urma urmei e groupe Renault).

  16. Gabriel Marinescu

    Gabriel Marinescu

    Acum 8 Zile

    Pt motorizarea slaba,pretul este chiar obraznic!Prefer un sh de mult mai buna calitate si fara atata cheltuiala.Masina trebuie sa ma fericeasca si serveasca,nu sa ma fac eu sclavul ei!Nici daca as fi avut salariul 1000euro/luna nu cumparam porcaria asta.Tot un sh gaseam la 5-6000 si era mult mai usor,de restul faceam concedii nu stateam in casa ca ma rup ratele!Si in afara de pretul ei mai trebuie sa suporti si asigurarea CASCO care depaseste 3000lei/an!Bani aruncati pe geam degeaba!Plus reviziile numai la Dacia fara de care nu iei ITP!Cumperi noul Logan e ca si cand intri in armata!

  17. Sorin Hamza

    Sorin Hamza

    Acum 8 Zile

    Cu 10 sau 13000 de euro sse poate lua orice mașina multai bună și ai mașina 10 ani Logan în 5 ani e pe ducă dacă tragi de el

  18. Daniel Stefan

    Daniel Stefan

    Acum 9 Zile

    Bai, Silviu! Nu meritaaaa. Un cazan prea scump pt ce oferă aa.

  19. Dan Popescu

    Dan Popescu

    Acum 9 Zile

    Jegosii au scos dieselul? Iar sare lumea pe SH Germania!

  20. cristiandemirel1918

    cristiandemirel1918

    Acum 10 Zile

    E adevarat ca o revizie costa peste 1400 de lei? mi se pare enorm pentru un low-cost!

    • Doru Apostolescu

      Doru Apostolescu

      Acum 7 Zile

      @cristiandemirel1918 Cu plăcere!

    • cristiandemirel1918

      cristiandemirel1918

      Acum 8 Zile

      @Doru Apostolescu multumesc pentru raspuns! chiar m-am speriat cand am vazut acea factura.

    • Doru Apostolescu

      Doru Apostolescu

      Acum 8 Zile

      NU, nu este adevărat că o revizie costă peste 1.400 Lei!!! O revizie obișnuită care conține: 1. Ulei 5W30 5L 2. Filtru ulei 3. Filtru aer 4. Filtru habitaclu (polen) 5. Garnitură D16 (ptr. filtru ulei) 6. Manoperă (aprox. 2h) Costă la Dacia în jur de 700 Lei Pentru motorizarea ECO-G 100 se adaugă: 1. Filtru stare gazoasă 2. Filtru stare lichidă 3. Garnituri filtre GPL Astea costă între 50-200 Lei, depinde de cine ți le vinde. Deci în total ai avea un cost de 750-900 Lei. Nu mai aplecați urechea la informații false puse pe piață de montatori GPL independenți care folosesc tactici tip FUD pentru a speria potențialii clienți Dacia și ai îndrepta către atelierele independente.

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 10 Zile

      Depinde ce revizie. Din aia de 4 ani cu accesorii, antigel, lichid de frana .. posibil.

  21. mihai

    mihai

    Acum 10 Zile

    Este nou, acum mai vedem si cat este de fiabil. Peste doi, trei ani pretul mai scade(cred), logica economica!

  22. Mihai 270

    Mihai 270

    Acum 10 Zile

    I'love this car is beutiful

  23. Mihai

    Mihai

    Acum 11 Zile

    Pt ce chip tuning pe 0.9?e ca și cum ți ai face soft la matiz 😂😂

  24. Ion Paraschiv

    Ion Paraschiv

    Acum 11 Zile

    Nu se merita.

  25. georgian balas

    georgian balas

    Acum 11 Zile

    Buna remaca ! In sfirsit cineva obiectiv ! Nu infierez marca, dar ... o scumpire cu (aprox.) 25% .... nu cade bine. Am observato si eu si dupa ceva calcule pe simulatorul de finantare, nu e chiar de 25%, decat la unele dotari, dar ... nici prea departe nu e. Mentionez ca am achizitionat un Sandero 0.9 TCe SL+ in 2019 cu 8200 Euro (cu programul rabla). Oricum, buna remarca! M-a facut sa casc ochii mai bine !

    • Lucian Gradinariu

      Lucian Gradinariu

      Acum 3 Zile

      Am dat pe logan acelasi model si an 7100 euro cu rabla. Pe asta nou l-au scumpit prea tare.

  26. Daniel Daniel

    Daniel Daniel

    Acum 11 Zile

    Cu cutie automata, este?

  27. Gheorghita 1

    Gheorghita 1

    Acum 11 Zile

    niciodata nu o sa fiti multumiti loganul e logan nu bmv sau aventador

  28. florin grigore

    florin grigore

    Acum 12 Zile

    Deci ,cu alte cuvinte , Dacia a bagat in pret NEJUSTIFICAT, doar ca nu are concurenta la banii astia. Imi pare rau, dar NEAH. Dacia varianta cu gpl e aproape 14 000 . La cashu asta , mai strangi putin din buci si mai scoti o mie doua si iti iei Elantra cu MOTOR DE MASINA nu de motosapa.

    • florin grigore

      florin grigore

      Acum 9 Zile

      @grigu nu te contrazi, turbo de aia e turbo sa forteze sa scoata mult din putin. Dar e ca la oameni un barbat hranit natural si cu muschi de la sapa si coasa va fi mai sanatos ca unu cu muschi de la sala si pe steroizi si carne rosie , chiar daca ultimul va fi mai puternic . Pe termen lung primul va fi mai echilibrat si va trai mai mult

    • grigu

      grigu

      Acum 9 Zile

      facusem filmare inclusiv intre generatii.. logan 1 1.6 8v 87 cai si 1025 kg vs logan 2 0.9 turbo 90 cai 1087kg pe aceeasi portiune de drum, in urcare. drujba de 0.9 avea intre 5 si 10 km/h in plus in locuri pe care le luam ca reper. ambele masini conduse de acelasi sofer, cat de mult ducea masina. una cu anvelope conti alta cu anvelope falken de vara deci nu stiu ce diferenta e intre 1.6 de elantra si 1.0 turbo la deal :)))

    • grigu

      grigu

      Acum 9 Zile

      stai linistit ca la deal 1.6-le ala aspirat gafaie mai tare ca motosapa care are turbina si cuplu mai mare. (daca te referi la un 1.6 aspirat)

  29. Silviu M. Green

    Silviu M. Green

    Acum 12 Zile

    20:18 consuma putin ulei :)) mi-a placut asta :) te salut si te respect, o opinie generala super faina

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 9 Zile

      Știu, și eu am auzit asa prima oara 😂

    • Dan Popescu

      Dan Popescu

      Acum 9 Zile

      @Silviu despre masini ulei aude toata lumea

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 12 Zile

      Consuma puțin în lei am zis 😉

  30. Viorel Rapeanu

    Viorel Rapeanu

    Acum 12 Zile

    Ce putere are modelul prezentat

    • Doru Apostolescu

      Doru Apostolescu

      Acum 11 Zile

      90cp pe Benzină și 100cp pe GPL

  31. Valentin Serbanut

    Valentin Serbanut

    Acum 12 Zile

    Nu știu exact prețurile pe Logan, dar le știu pe Sandero. Și pot spune cu mâna pe inimă că găsesc cel puțin 5 modele hatchback supermini în aceiași bani, dar cu raport calitate/preț mai bun.

    • Valentin Serbanut

      Valentin Serbanut

      Acum 12 Zile

      Despre hatchbackurile mentionate de mine, preturile sunt intre 9800€ (208-ul) si 10700€ (swift-ul), dar e drept, la dealeri cu oferte speciale precum dublarea tichetului rabla. Oferte speciale care vor fi pe dacii peste vreo 2-3 ani.

    • Valentin Serbanut

      Valentin Serbanut

      Acum 12 Zile

      Merita sa completez si sa spun ca, spre deosebire de Sandero, Loganul are A/C implicit si pe versiunea Essential.

    • Valentin Serbanut

      Valentin Serbanut

      Acum 12 Zile

      @Silviu despre masini Asa am crezut si eu. Dar intra pe site in configurator, ai sa vezi ca modelul Esential are doar "Comanda incalzire si recirculare aer ". A/C-ul este optional si costa +760€ in configurator. In 2021, la a 3-a generatie de Sandero.

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 12 Zile

      @Valentin Serbanut nu e chiar asa. Cel mai ieftin Sandero cu ac e 9800 de euro minus 300 de euro reducere e 9500. La Hyundai un i20 începe cu tot cu reducere de la 11888 de euro. E ceva diferența.

    • Valentin Serbanut

      Valentin Serbanut

      Acum 12 Zile

      @Silviu despre masini La Sandero te referi? Eu in comentariul meu ziceam de Sandero (simplu, nu stepway). Google spune ca e supermini, dar whatever. Daca pe acest Sandero pui si un A/C pentru ca traiesti totusi in civilizatie, pretul masinii porneste de la 10.580 euro! Deja cu banii aia omul se poate uita si dupa i20, Swift, C3, 208. Toate masini care ofera mai multa putere, dar si alte optiuni putin mai elegante. Evident, cum bine ai remarcat in clip, cu noua gama, Dacia s-a cam lacomit la €. Sau e o tactica sa evidentieze Spring-ul... ei stiu.

  32. Fl Tomo

    Fl Tomo

    Acum 12 Zile

    Foarte bine punctat,unul dintre cele mai bune videoclipuri despre Dacia logan

  33. Avocatul Poporului

    Avocatul Poporului

    Acum 12 Zile

    Dacia este sabotat de renault..., s-au vândut prea multe dacii cu motorizare dci și le-a afectat vânzările la francezi, de aceea au sabotat din interior, să nu mai vândă Dacia atâtea mașini, să poată să vândă renault, faptul că toba de eșapament se termină sub ușa din stânga spate, să știți că nu este pentru ca dacia să economisească, se numește sabotaj, faptul că nu se mai vând cu motoare dci, deasemenea se numește sabotaj economic... Din păcate Dacia a fost dată la cine nu trebuie, ar trebui naționalizată și dată la nemți japonezi, francezii tot timpul au fost neserioși, nesimțiți, gunoaie!

  34. Yum Bam

    Yum Bam

    Acum 12 Zile

    Pretul se duce in sus de acum incolo,nicidecum in jos.

  35. HR8938

    HR8938

    Acum 13 Zile

    cu banii aia imi iau bmw 2.0 tdi din 2010 care a fost dauna totala doar o data.

    • Robert Ivascu

      Robert Ivascu

      Acum 4 Zile

      Sau chiar X5 cu volan pe dreapta

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 10 Zile

      @Sabin Ilie Eu cred ca baiatul a fost ironic :)

    • Sabin Ilie

      Sabin Ilie

      Acum 10 Zile

      @Mihai Dinca nu e vina lui ca sa nascut obosit , !

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 12 Zile

      Esti genial frate! :))

  36. Ciprian Ionut Bivol

    Ciprian Ionut Bivol

    Acum 13 Zile

    Poate faci review-uri si la alte masini. Tu vad ca esti mai informat, dar cand m-am uitat ultima data pe configurator, nu puteai sa alegi scaun reglabil pe inaltime la sofer, oglinze electrice(reglaj si incalzire) pe primele 2 echipari. Si mai sunt niste chestii pe care nu le inteleg dar nu le mai mentionez. Prima mea masina a fost un Logan 1.5DCI echipare Laureate si stiu ca aveam optiuni, pe care nu le mai gasesc acum, cum ai zis si tu. Dar parca nu as vrea LED-uri in standard si as vrea un scaun reglabil pe inaltime. As vrea macar optiune de AC pe prima echipare. Mi se pare ca au cam incurcat prioritatiile, dar daca asta vrea romanii... Chiar as vrea sa te gandesti mai mult, daca nu exista chiar alte alternative. Pentru tine, intr-adevar e cam greu, dar pentru un cuplu(sa zicem si cu 1 copil) eu cred ca sunt alternative mai bune si nu la diferente mari.

  37. Daniel Stefan

    Daniel Stefan

    Acum 13 Zile

    Prețul este uriaș pt România!

  38. Marian Niculae

    Marian Niculae

    Acum 13 Zile

    Dute ma cu conserva ta cu motor de drjba 14 de euro 🤣🤣🤣🤣

  39. SicaSTaR

    SicaSTaR

    Acum 13 Zile

    nu are ce cauta drujba asta in 3 cilindrii in comparatie langa 1.5dci

  40. De prin trafic adunate

    De prin trafic adunate

    Acum 13 Zile

    Iata unul dintre cele mai obiective review-uri pe care eu le-am vazut despre noul Logan. Felicitari! Later edit. De fapt exista un concurent daca ne uitam ca este o clasa de marime mai sus decat Logan si la un pret foarte apropiat: noul Fiat Tipo. Si mai bine dotat. Nu mai vorbesc cespre cum arata pentru ca aspectul este un lucru subiectiv. Pentru cine nu crede poate incerca o configurare. Da, stu, veti spune ca Tipo este mult mai scump insa nu trebuie sa uitati despre faptulc a Fiat are tot timpul reduceri substantiale ceea ce la Dacia nu e cazul. Adica la modul real, la Fiat pretul de lista va fi de fiecare data cu cateva mii bune de euro mai mare decat cel cu care poti achizitiona la modul real masina. La Dacia, daca scoti maxim 300 de euro din pret, te poti felicita :):)

    • De prin trafic adunate

      De prin trafic adunate

      Acum 11 Zile

      @Tudor dizzytv Asa e,c am toate masinile sau scumpit. In parte justificat (noile dotari obligatorii) dar si nejustificat, doar pentru ca "se poate". Nu-i nimic, ia din nou avant puternic piata second, nu ca asta ar fi musai un lucru bun.

    • De prin trafic adunate

      De prin trafic adunate

      Acum 11 Zile

      @Tudor dizzytv Daa te uit pe site-ul Fiat la preturi vei vedea ca deja exista acolo in lista si reducerea pana pe la 15k si un pic

    • Tudor dizzytv

      Tudor dizzytv

      Acum 11 Zile

      Noul Tipo 1,0 pleaca din 17000 Euro (pret de lista)

  41. jojo chanel

    jojo chanel

    Acum 13 Zile

    Logan Stepway cumpărat în iulie 2020,full 9300e +5 ani g +rev gratuite, azi 13mii ,tobă scurtă, lipsă capitonaj,...etc.

    • Oprea Laur

      Oprea Laur

      Acum 5 ore

      Da dar are alt nivel de siguranta garantat!! Poate nu se mai face asa usor acordeon, poate ii sare si airbag-urile la un impact si nu sunt puse la mișto🤔

    • Cristi Cioli

      Cristi Cioli

      Acum 11 Zile

      😂 nu se compara cu asta de astăzi

  42. Mihai Dinca

    Mihai Dinca

    Acum 13 Zile

    Mor cand o aud pe asta cu "calitatea interiorului"...mai oameni buni,voi ati vazut ca:fabia,polo,ibiza,corsa....toti,cu mici exceptii ofera fix,dar fix aceleasi materiale in segmentul asta de pret! Nu pot sa inteleg de ce ne vaitam de materiale la banii astia! Cumparati frate golf,jetta,focus,sau alte compacte daca vreti alte materiale sau alte masini mai bine cosmetizate... Inca nu pot sa inteleg de ce atitudinea asta vizavi de o masina de 13100 euro care oricum e mai incapatoare si mai prietenoasa decat toate competitoarele ei.

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 13 Zile

      Am fost in situatia de a ma urca in multe masini din segmentul asta anul trecut cand mi-am luat masina.

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 13 Zile

      Clio e o replica buna la ce am zis mai sus,insa zimi si de marcile germane,ori skoda.

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 13 Zile

      @Silviu despre masini Si unde ajungi cu pretul intr-un clio 5?Adica comparand un Logan sedan full,si un Clio full?

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 13 Zile

      Urca-te într-un clio 5 😉

  43. Marius Oană

    Marius Oană

    Acum 13 Zile

    Ar fi super daca schimbi "drive test" cu "test drive" deoarece, nu-i asa, nu te testeaza nimeni sa vada daca stii sa conduci bine, ci conduci sub forma de test masina. Are noima, nu?

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 13 Zile

      Are, da :)

  44. Silviu Iacob

    Silviu Iacob

    Acum 14 Zile

    motorul 1.0 tce nu se face la Pitesti...

  45. Vlad

    Vlad

    Acum 14 Zile

    In sfarsit un review sincer pt Logan. Nici cu "vai e cel mai bun!", nici cu "vai, masina e varza. Dacia isi bate joc de romani". Aveti idee cat cost reviziile pt GPL la Dacia?

    • Doru Apostolescu

      Doru Apostolescu

      Acum 10 Zile

      @Vlad Cu plăcere!

    • Vlad

      Vlad

      Acum 11 Zile

      @Doru Apostolescu Multumesc!

    • Doru Apostolescu

      Doru Apostolescu

      Acum 11 Zile

      O revizie medie la Dacia pentru un 1.0TCe este în jur de 700 lei la care se adaugă 1/2 filtre de gaz care pot avea prețuri de la 20 la 100 Lei, depinde cine ți le vinde... Deci în total poți ajunge pe la 750-900 Lei.

  46. Cristian Ilie

    Cristian Ilie

    Acum 14 Zile

    Ești slab rău ...

  47. Cristian Seibriger

    Cristian Seibriger

    Acum 14 Zile

    Cum naiba joja aia nu are gram de ulei pe ea. Iar acum dacă o sa îmi spui că era curat și de aia nu se vede, crede-mă că am văzut joje la viața mea de nu am atatea zile de trăit, iar ulei transparent inca nu am văzut, oricât de nou sau curat ar fi motorul, cum nu am văzut nici joja uscata, decât in situația când motorul nu avea destul ulei.

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 14 Zile

      Era ulei. Foarte curat. Și subțire. Nu se vede pe filmare.

  48. Ovidiu Constantin Nica

    Ovidiu Constantin Nica

    Acum 14 Zile

    Cat putea sa coste o mocheta ieftina pusa pe capota portbagajului ca sa nu mai fie la vedere tablele acelea in care te tai cand pui mâna sau esapamentul masinii dus pana in spate...dau un exemplu...deschizi usa dreapta spate câteva secunde, acolo fiind capatul esapamentului si bate vantul din lateral din stanga...fiind oprit pe un drum național de la noi...inevitabil gazele de eșapament vor intra înăuntru...nu îmi place aceasta abordare a Dacia/Renault...punem acces fara cheie in masina, frână de mâna electromecanica, oglinzi electrice cu sistem de monitorizare în unghiul mort (figuri pe burta goala practic) si masina practic o lasam neterminata în aspectele ei de baza...ca trebuie sa reducem costurile vor zice unii...nu se poate asa ceva... si mai ceri si 13.000 si ceva de euro pe varianta confort cea mai bine echipata...Aspectele pe care le-am relatat sunt reale!!! Am testat mașina la dealer în Iași în varianta full echipată.

  49. Bogdan Manolescu

    Bogdan Manolescu

    Acum 14 Zile

    DECENTA și Atât ! Și cum BINE Menționezi , E Modelu de 100 Cp ,dar acela de ,65 Cp ,Te dai jos ,pe lângă Ea . A și ai Omis ,că și asta ,are un buton ECO , apăsat e Diligență . Nu zice nimeni că e Bugatti ori Maserati , Da nici să te depășească un Matiz , cu motor tot de 0.,9 Da cu o masă de Volum , mai Mica

  50. Andrei Mira

    Andrei Mira

    Acum 14 Zile

    Nu sunt alternative?! Vezi de treaba ta, că există fiat tipo sedan 1.4 cu gpl mai ieftin și cu o finanțare avantajoasa cu doar 10% avans

  51. Andrei A

    Andrei A

    Acum 14 Zile

    Motorul de 1.0 de la Megane este cu injectie directa. Este derivat din cel de 1.33 TCE. Asta este motivul pentru care dezvolta mai mult pe Megane.

  52. Gabriel Voinea

    Gabriel Voinea

    Acum 14 Zile

    Noul Logan (nu mai vorbesc de Sandero) nu mai e o masina pt. Romania, la pretul asta. Dupa ce ca a fost lansata la pret mai mare si cu dotari mai putine decat generatia precedenta, au mai si scumpit-o la cateva saptamani dupa lansare cu 300-400 euro. Fiindca merg 95% prin oras, m-am hotarat pentru un Spring full-option la 7500 euro (prin Rabla si Rabla+). Macar scap de orice intretinere (uleiuri, lichide, curele s.a de schimbat mereu), iar curentul consumat la 100km (11 kW consum mediu) costa mai putin decat 2 litri de benzina. Oricum am si un Logan Ambition din prima generatie pe care nu l-as da pe unul cu motorasul asta supraturat, care nu duce 100.000 km fara defectiuni.

    • grigu

      grigu

      Acum 9 Zile

      “nu duce 100 mii de km fara defectiuni”? 🤣🤣🤣🤣🤣 pe ce lume traiesti? sunt taxiuri birjalite cu peste 3-400 mii de km unde au avut doar 1-2 distributii schimbate (vorbesc de 0.9) 🤣 confunzi tampenia aia de 1.0 sce cu 1.0 turbo. 1.0 turbo e fiabil daca faci reviziile cand trebuie cu ce zice producatoru nu cu ulei din butoi si filtre spalate la masina de spalat. am birjalit un 0.9 pe autostrada doar cu 170-210 (da, duce si 210 da as prefera sa nu mai trec vreodata de 185 cu un logan) si nu a bubuit nimic si nici nu consuma ulei. am avut-o 2 ani (am luat duster 1.3 si 150 cai) si de 2 ori pe an faceam cam 300 km pe autostrada cu pedala la fund :)) am avut si 1.6 8v ambition si nu tragea cum trage drujba de 0.9

    • Dan Popescu

      Dan Popescu

      Acum 9 Zile

      Spring Este foarte foarte foarte mic. Un fel De Tico.

    • Cristi Cioli

      Cristi Cioli

      Acum 11 Zile

      Ti-ai luat chichineată Gabriele. O sa stai inghesuit rău de tot. Nu ai vazut..., Zoe pe langa Spring zici ca e Crossover. Dacă mai ai și Familie și vrei sa îi plimbi și pe ei mai mult de 10 min nu pot sa reziste în spate. Roți de bicicleta. Cum sa nu ... cea mai buna alegere, ești nebun!?! La iarna dacă scoți 130 km

    • VeNoM

      VeNoM

      Acum 13 Zile

      Foarte buna alegere cu Springul, dar tin sa te contra-zic. Modelul full de Dacie 2018-2019 etc. fata de modelul 2021 full, este mult peste (spuneai ca are mai putine dotari). Pretul "piperat" de 14.500 Sandero Stepway FULL se reflecta in noile sisteme. Intr-adevar, eu sunt fan Dacia, deci nu am cum sa fiu obiectiv, insa nu avea cum sa ramana la pretul de anii trecuti cand i s-au facut imbunatatiri, atat la design cat si la dotari (strict parerea mea). Si bineinteles, fiecare isi cumpara absolut ce vrea !

  53. George Stefan

    George Stefan

    Acum 14 Zile

    Oprește și la un mic,Dedulesti,🤪

  54. Vanilla Ice

    Vanilla Ice

    Acum 14 Zile

    Sinceritatea lui este de apreciat,multi vlogeri fac review ca sunt sponzorizati de marca pe care o prezinta,el mereu spune adevarul.De aia sunt aici si voi si ramane.Sper ca Dacia a vazut acest clip.

  55. Marius-Petru Ciotei

    Marius-Petru Ciotei

    Acum 15 Zile

    De curiozitate care este cea mai buna masina nou de cumparat din Romania acum ? Si de ce ?

  56. Marius-Petru Ciotei

    Marius-Petru Ciotei

    Acum 15 Zile

    Man logica ta in legatura cu pretul are oarescum un dram de adevar, eu zic ca pretul are legatura cu farurile led, faruri automate, stergatoare automate, airbaguri cortina, franare adaptiva si alte chesti care eu zic ca au ridicat pretul masini , dar na nu sunt expert.

    • Z B

      Z B

      Acum 9 Zile

      Oare asta dorește piața? Mașină bine echipată dar scumpă, sau "cheală" dar ieftină?

  57. giorgica grosu

    giorgica grosu

    Acum 15 Zile

    Filmarea masinii cu wide face masina uriasa,,bombata,,nasoasa.

  58. Roby

    Roby

    Acum 15 Zile

    ROMANII ISI CUMPARA CE LE PLACE ,CE ISI PERMIT SI CE AU MAI AVUT SI AU FOST MULTUMITI . NU MAI LE SPUNETI CE SA CUMPERE SI CE SA FACA CA NU PLATITI VOI TAXE SI IMPOZITE CU EI !

    • Marta Ograda

      Marta Ograda

      Acum 13 Zile

      OMUL EXPLICĂ O REALITATE. ,, BABUINII,, PLĂTESC TAXA PE PROSTIE. UNII AR SPUNE NECUNOAŞTERE. ADEVĂRATA ,,ELECTRICĂ ESTE ACEEA CARE ROATA ARE ELECTROMOTORUL ÎNCORPORAT. FĂRĂ PLANETARE, FĂRĂ CUTIE, FĂRĂ SABOȚI DE FRÎNĂ , CONTROLAT ELECTRONIC. ŞI ATENŢIE LA TERMENUL. EI S AU AUTOMULȚUMIT PENTRU CĂ ATÎT ÎNȚELEG.

  59. Daniel Tinca

    Daniel Tinca

    Acum 15 Zile

    Perfect de acord cu tine!

  60. Narcis Drelciuc

    Narcis Drelciuc

    Acum 15 Zile

    prea mult pt asa masina tabla e prea slaba ... tabla mea de burlan de la casa e mai tare ca tabla de logan, pretul nu e pt romani e pt europa 3 ani ai garantie dupa 3 ani rugineste , wv bora mea din 2001 nu are gram de rugina sie din 2001 tineti cont si loganu dupa 3 ani rugineste despre ce vb si incepe si e la 8000 de euro cu bani astia iti ridici o casa mergi cu ocazie toata viata :))

  61. Tino Tino

    Tino Tino

    Acum 15 Zile

    Dacia=no stress

  62. Marian Niculae

    Marian Niculae

    Acum 15 Zile

    Dute ma cu cazanu tău cu tot 13000 e pe o conserva cu motor în trei pistoane. 🤣🤣🤣🤣🤣

  63. Guru Gh

    Guru Gh

    Acum 15 Zile

    Foarte bun materialul! 👍 Felicitari! Chiar bine punctate unele aspecte! Un review foarte ok! Am totusi si eu o intrebare, ce sa aleg intre: Noul Logan, noua Toyota Yaris, sau....de ce nu Fiat Tipo! Toate se incadreaza in bugetul meu de 11800 euro! Chiar as dori un sfat! Nu ma intereseaza neaparat dimensiunile, mai degraba pretul! Nu vreau SH, de aceea doresc ceva nou, prin programul Rabla. Va multumesc!

    • Costin Costin

      Costin Costin

      Acum 11 Zile

      Poti alege ceea ce ti place tie cel mai mult...nevoile nostre sunt diferite.

  64. Adisor Narcis

    Adisor Narcis

    Acum 15 Zile

    Iti spun eu de ce suportul de tel și ecranele le pun sus în general: Ca să nu vezi bine stradă și să distrugi mașină mai repede! Asa fabrică își va vinde altă mașină după ce tu o distrugi....

  65. Adisor Narcis

    Adisor Narcis

    Acum 15 Zile

    La apărători de noroi au făcut economie??

    • Dan Hrapciuc

      Dan Hrapciuc

      Acum 2 Zile

      Apropo de aparatori de noroi.Pe kia cee d 2008 am dar pe noul Hyundai I 30 nu.La fel cu puntea spate.Pe cee d am punte independenta pe I 30 nu.

    • Sergiu Florin

      Sergiu Florin

      Acum 14 Zile

      Da

  66. A&G99

    A&G99

    Acum 15 Zile

    Ai fost simpatic “sa tragi o rulota dupa tine”

  67. Adrian Luica

    Adrian Luica

    Acum 15 Zile

    Bravo. Singurul review corect

  68. Claudiu Oprea

    Claudiu Oprea

    Acum 15 Zile

    TOTI CARE VOR CUMPARA ACEASTA.......MASINA ......VOR PLANGE DUPA BANI !!!!!!!!!!!!

  69. Claudiu Oprea

    Claudiu Oprea

    Acum 15 Zile

    VRAJEALA ,, IEFTINA" MOTOR IN 3 VAI MAMA VOASTRA .....

  70. marius felix

    marius felix

    Acum 16 Zile

    Citroen C Elysee este un concurent serios pt Dacia

  71. Pro Expert

    Pro Expert

    Acum 16 Zile

    Motor ca 1.5 nu o sa se mai facă niciodată

  72. Cornel Tocai

    Cornel Tocai

    Acum 16 Zile

    Decât "tigae" cu 500000 de km și 160000 pe bord, prefer un Logan nou. La bani tot pe acolo ajungi, în timp , dar fără bătăi de cap!

    • Gaming Cuti

      Gaming Cuti

      Acum 14 Zile

      @Dan Paun nu stiu cum sa va zic dar maica mea a avut primul model de Logan si inca il are. Va dati seama? 15 ani de funcționare. Eu zic ca este buna si au aparut doar niste probleme in ultimii doi ani ca erau niste piese ruginite care costau 100 de lei daca erau noi...

    • Dan Paun

      Dan Paun

      Acum 14 Zile

      După ce ieși din garanție să vezi bătaie de cap dacă te duci în rețeaua Dacia și o să-ți fure băieții piese de pe mașină să și le pună la Loganurile lor vechi. Mie mi-au furat debitmetrul de la un Renault Kadjar 1.5 dci la Automeridian Nord. Nu ai ce să le faci doar să stai lângă mașină. Mi-am înlocuit piesa si acum masina trage ca inainte.

    • MagicStick

      MagicStick

      Acum 14 Zile

      ajungi cu acelasi confort si cu aceiasi siguranta? :)) ma amuzi. te faci piftie la un accident, fata de o alta masina. +sa vedem cum se inchid usile la un logan din 2020, iar cum se inchid usile la un audi (de exemplu) din 1995.

  73. catalin ilie

    catalin ilie

    Acum 16 Zile

    Nu am inteles din video care e MAREA problema. Pretul ? Pai singur ai spus ca si competitorii au crescut preturile. Prin urmare nu s-a schimbat nimic. Dacia e in continuare un best deal pe aceasta piata. Pretul , raportat la calitate si dotari m-a facut sa cumpar Sandero Stepway. Pur si simplu nu am gasit o alta combinatie mai fericita. Evident vorbesc de o masina noua.

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 2 Zile

      @Dan Hrapciuc Conteaza suspensia independenta,dar a contat rar...uite am avut Focus ul 1 al prietenei mele,o masina veche,dar cu o super directie si suspensie care era independenta,si crede-ma ca pana nu am fost pe la munte prin niste curbe,nici nu mi-am batut prea mult capul ce fel de suspensie are,desi stiam.Pentru ca de multe,de foarte multe ori ne folosim masinile pentru drumuri scurte,de piata sau naveta,unde nu ai tu timp,si chef sa o testezi sa o rupi in toate virajele si sa faci pe pilotul...

    • Dan Hrapciuc

      Dan Hrapciuc

      Acum 2 Zile

      @Alexandru nu simti diferenta intre punte independenta si semiindependenta.Am o kia cee d din 2008 cu punte independenta si noul Hyundai I 30, cu punte semiindependenta( reduceri de costuri si acolo).Parca I 30 se aseaza mai bine in curbe.Posibil ca pe I 30 am cauciucuri pe 16 si pe cee d pe 15. Faza cu independenta probabil se va simti la masini cu vreo 300 de cp pe vreun circuit de curse.

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 10 Zile

      @Alexandru Kia da...e o revelatie pentru mine...Si fac masini foarte,foarte bune,cred ca momentan sunt peste nemti la fiabilitate...

    • Mihai Dinca

      Mihai Dinca

      Acum 10 Zile

      @AlexandruClaaar ca fac rabat,si pe mine ma enerveaza spre exepmlu la a mea,arcrile de la balamalele portbagajului care ma si incurca atunci cand am bagaje multe...si alte chestii,cum e lipsa unei cotiere din fabrica...(chestie rezolvata la modelele de 2021)... Insa exact cum spui,e vb de ce iti permiti si ce vrei de la o masina. Iar daca simti nevoia de lux,chiar si putin,Dacia clar nu e alegerea pentru tine!Asta nu inteleg oamenii...Bai cand iti iei dacie iti asumi niste dezavantaje.

    • Alexandru

      Alexandru

      Acum 10 Zile

      @Mihai Dinca acum skoda skala e 15k euro iar vw polo incepe de la 13500 euro... nu-si prea merita preturile sincer.. Foarte mari preturile doar pentru ca sunt noi si se plateste marca.. sincer mie-mi place de cei de la KIA.. au masini corecte la preturi corecte facute sa dureze + garantie 7 ani...Kia ceed aproape full cu motor de 1.5 turbo 160 cai este la 17k euro si are suspensie independenta spate.. iar skoda cu motor de 1.5 e 20k euro si are suspensie spate punte H ...

  74. Iony

    Iony

    Acum 16 Zile

    Ai fost pe dealul negru....la mititei😁

  75. martin luther king

    martin luther king

    Acum 16 Zile

    "La exterior un update major...la interior MAI PUTIN" ??????? 😮😮😮😮🤯🤯🤯🤯 🤣🤣🤣🤣🤣

  76. PAUL ADRYANY

    PAUL ADRYANY

    Acum 16 Zile

    Când a aparut loganu toata lumea sărea în sus că e sub motorizat.. Dar acum cu panarama de motor de jucarie în 3 pistoane ce să mai vb.?? Eu nu dau 1.5 de pe cotetu meu de logan pe motoru ăsta de jucarie când scoate asta 4-4,5 consum vb dupaceia

  77. PAUL ADRYANY

    PAUL ADRYANY

    Acum 16 Zile

    1.5 cel mai tare logan.. 💪💪👍👍

  78. george mar

    george mar

    Acum 16 Zile

    Toată cotovaia este o problemă....păi asta se poate numi masina??????? .

  79. Dan Morar

    Dan Morar

    Acum 16 Zile

    Trebuie să recunosc ,cu plăcere ,că ești foarte punctual.Adică normal și firesc. Lucru rar in prezent. Felicitări !

  80. Ionel Paraschiv

    Ionel Paraschiv

    Acum 16 Zile

    Cum sa dai 12 mii pe o dacie ,in interior ai numai plastic iar motorul... daca pornesti clima stai si te rogi de el

    • Daniel Presiceanu

      Daniel Presiceanu

      Acum 15 Zile

      si cr ai vrea sa ai ka banii astia? piele? stai liniștit ca sunt alte mărci (ford) care au un plastic de zici ca e logan2 si prețul dublu cel puțin

    • no name

      no name

      Acum 16 Zile

      Nu prea ai ce să iei NOU cu volumul ăsta și intretinerea ieftină.

  81. Cezar S

    Cezar S

    Acum 16 Zile

    Salut! Bine argumentat! Cu ce te ocupi ("scule in portbagaj") ?

  82. GianiDaniel Dinisoara

    GianiDaniel Dinisoara

    Acum 16 Zile

    Panarama de motore 0. 9 si 1.0...... 1.6mpi si 1.4 mpi erau prea bune si fiabile... 🤦‍♂️ 😂 😂 😂

    • no name

      no name

      Acum 16 Zile

      De la 2 în sus. Caut un Lexus cu 3,5 benzină aspirat, hibrid să nu dau bani degeaba la stat. Consum mediu Sub 10. Preț mai mic decât un Logan nou.

  83. Popescu George Bogdan

    Popescu George Bogdan

    Acum 16 Zile

    Iarăși s au jucat inginerii mate încurcate :)))

  84. ghp0518

    ghp0518

    Acum 16 Zile

    Nu au scos inca varianta mcv dar cred ca aia o sa fie cea mai avantajoasa, poti sa mai cari un frigider, o mobila, caini, porci , saci de varza

    • Mihai Baila

      Mihai Baila

      Acum 13 Zile

      Minunat , domnule draga....o masina perfecta pentru TAXI , piata, naveta, paravan de ploaie...(caini , porci).....nu ma pot opri din ras.....!!!!

  85. Mihai Baila

    Mihai Baila

    Acum 16 Zile

    Da....intrebare de 100 de puncte, a-ti incercat sa faceti o proba cu incarcatura maxim autoriza (4/5 persoane si bagaj aferent) ......tot atat de bine se comporta la drum ? Motoare de pus pe ATV-uri !!!

    • Mihai Baila

      Mihai Baila

      Acum 16 Zile

      @Silviu despre masini Din start familia Dacia a produs si produce masini de serie in principal Sedan si Breack, ce se preteaza in general a fi un automobil de familie . Nu cumpara nimeni o astfel de masina sa se plimbe singur . Ca atare era normal ca peste tot in lume sa i se ofere posibilului cumparator aceste date (performante cu incarcatura maxima autorizata) eventual variante de motorizare diferite . NU vreau sa ma gandesc la utilitarele de marfa........!?

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 16 Zile

      Ce mașina se comporta la fel când o incarci la mma?

  86. RAREsDrawy ツ

    RAREsDrawy ツ

    Acum 16 Zile

    Ai trecut prin Moraresti :))

  87. Simion Mihnea

    Simion Mihnea

    Acum 16 Zile

    Frate tu ai 7.6 pe 3 cilindrii eu am pe 1.6 156 cp pe c180 2016 consum 7.5 și mers 150 + pleacă ma cu cotețul tău de aici

    • Simion Mihnea

      Simion Mihnea

      Acum 13 Zile

      @Emanuel Antoneac e diesel

    • Emanuel Antoneac

      Emanuel Antoneac

      Acum 14 Zile

      Audi A6 2016 ,motor 3l, consum 7.5/100km,mers 150km/ora, deci e aberant si consumul tau pe motor 1.6! Sau?

    • Tutankhamon20

      Tutankhamon20

      Acum 14 Zile

      Ai 7.5% consum de motorină, nu? Asta are de GPL, care e la jumătate de preț.

    • Simion Mihnea

      Simion Mihnea

      Acum 15 Zile

      @Emanuel Antoneac prietene vb doar de consum e aberant ca un motor în 3 cilindri sa consume atat

    • Emanuel Antoneac

      Emanuel Antoneac

      Acum 16 Zile

      Cand o sa se cumpere c180 nou cu 12000euro, atunci putem face comparație între cotete. Până atunci vorbim de o marcă ieftină și una premium. Sau dorești ce face si are c180-ul sa aibe si Dacia?

  88. mihai balaes

    mihai balaes

    Acum 16 Zile

    Frumos review si foarte bine punctate opiniile insa ce nu ai punctat sau cel putin poate ai punctat defapt dar mi-a scapat mie este faptul ca Romania nu este principala piata a noilor logan si sandero. Principala lor piata este europa de vest si in europa de vest ei vad masina asta ca fiind paine calda pentru ca cel putin in Franta unde locuiesc eu asa se si vand noile dacii, ca paine calda. Am fost la Dacia aici in Franta sa cumpar un sandero FULL echipat si pretul este de 15.304 euro suma care mi se pare super decenta sau chiar mica pentru ce ofera masina insa, daca o comand astazi 27 martie 2021 o primesc pe 15 septembrie 2021. Dacia are enorm de multe precomenzi deja si tot ce au avut deja fabricat s-a dat INSTANT. Din pacate cred ca aceasta cerere ii va incuraja si mai mult pe cei de la Dacia sa mareasca pretul si mai mult.

    • Marian Ilie

      Marian Ilie

      Acum 9 Zile

      Salutare, asa este, Dacia nu mai este o masina pt Romania.. Nu ne-o putem permite , UNII dintre noi... Configurata "full": senzori fata, cotiera , jante aliaj, media, clima automata, gpl, camera spate, culoare gri....pret , cu RABLA inclusa, pret 12500 euro ,la Amat Pitesti. Un pret MARE...pt un angajat in Ro, cu salariu de 5-600 euro net , 1-2 copii si o rata la apartam de 300 euro.... Da, in VEST, poate parea un chilipir , dar aici sunt bani muuulti. Masina are pretul asta nesimtit, deoarece nu are concurenta...deci MONOPOL in acest segment . Competitia, a scumpit si ea.... Nu ai ce cumpara, NOU... Asa ca Dacia dicteaza, si uita sa puna: o plafoniera spate, capitonaj in portbagaj sau la roti, scurteaza evacuarea, pragurile raman ca in 2007, zgomotul de afara ,ca in 2004 ..samd... Deci ramane o varianta SH de 3-4 ani de 8-9000, o dai in 2-4 ani ..pierzi ~3-4000 euro.. Dacia de 12500... in 3-4 ani pierzi ~5-6000 euro.. CE SA ALEGI ?? Un cazan din GE, cu minim 2 daune totale, din 2005 si cu 169 000 km REALI, condusa de o bunicuta procuratoare, decedata fata mare..🤔

  89. Alexandru parjol

    Alexandru parjol

    Acum 16 Zile

    Din punctul meu de vedere 1.6 16V 105 CP a fost și va rămâne cel mai bun motor restu gunoaie.

  90. Razvan Petrescu

    Razvan Petrescu

    Acum 16 Zile

    salut, unde este Alpine-ul ala A110 expus ? presupun ca nu poate fi condus / vizitat :)

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 16 Zile

      Flamicom râmnicu Vâlcea. Nu e masina de drive test, pentru ca nu se vinde oricum în România.

  91. Miuren Emin

    Miuren Emin

    Acum 16 Zile

    Ai ajuns asa de repede la 200000 km cu sce-ul? Ce probleme ai avut cu motorasul pana acum? Eu de abia am facut in 9 luni 7000 km circulând numai singur si bineînteles ca nu am cum sa-mi fac o parere despre el.😬 La inceput cand am citit ce se scria despre motorul asta incepuse sa-mi para rau ca l-am cumparat,dar dupa ce am vazut ca sunt destui multumiti de el,mi-a disparut nemultumirea ca l-am cumparat.🙂

    • Miuren Emin

      Miuren Emin

      Acum 16 Zile

      @Silviu despre masini Wooooow! Mersi mult ca mi-ai raspuns.👍

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 16 Zile

      Nu s-a stricat nimic.

  92. Music More

    Music More

    Acum 16 Zile

    Când vă gândiți să luați o altă mașină nouă și ieftina gândiți-vă și la revizii nu numai la preț,( dacia probabil are cea mai ieftină revizie) nu toți sunt dispuși să dea bani în plus pentru o marcă mai bună. Cei din provincie poate nu își permit o mașină scumpă. O zi bună tuturor.

    • Sergiu Florin

      Sergiu Florin

      Acum 14 Zile

      Jetta 2017 , revizie cu ulei și filtre 900 lei. Și igienizare climatizare.

  93. Marius Zamcu

    Marius Zamcu

    Acum 16 Zile

    Se stie daca s-a facut test Euroncup pe logan si cate stele a primit?

    • Marius Zamcu

      Marius Zamcu

      Acum 16 Zile

      @Silviu despre masini Mi-ar fi placut sa se fi facut un test oficial al sigurantei Inainte sa fie lansat modelul.

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 16 Zile

      Încă nu

  94. 5supercinque

    5supercinque

    Acum 16 Zile

    Intrebare: Cind ai montat gpl pe logan sce,n-ai pierdut garantia la motor? Sau daca iei unul fara gpl din fabrica si pui gpl apoi,nu pierzi garantia?

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 16 Zile

      Dacă ai un dealer înțelegător, nu o pierzi 😁

  95. HightLink

    HightLink

    Acum 16 Zile

    Am asteptat ceva vreme noua Dacia si am ramas surprins sa vad ca are faruri led care eu consider ca merita toti banii insa sa fim seriosi... cu 3400e am luat o fiesta deja inscrisa cu revziile facute, instalatie GPL Landi Renzo, keyless, bluetooth, faruri cu lupe, proiectoare ceata, comenzi vocale si altele pe care nu mi le mai amintesc acum si pana la 13 mi de euro mai cumpar 3. Discutam altfel pe la 10.000e cu motorul de 1.3 tce macar in versiunea de 115 cai, dar asa mai bine ramanem la secondurile noastre sau cumparam destul de multi ssangyong incat sa nu mai asteptam mult dupa piese.

  96. Adrian Mares

    Adrian Mares

    Acum 17 Zile

    Salutare Silviu! Am o intrebare atat pt tine cat si pentru urmaritorii tai... Avand in vedere ca teava de esapament este scurta, acest fapt nu va afecta vopseau de pe praguri si de pe portiera? Nu isi va schimba culoare in acele zone? Uitati-va exact cum este amplasata gura esapamentului, inainte de puntea spate aproape de pragul din stanga... Daca gresesc va rog sa ma corectati...

    • Bogdan M C

      Bogdan M C

      Acum 17 Zile

      Nu pt ca motorul are acum si filtru de particule. Teoretic nu ar trebui sa afecteze cu nimic.

    • Adrian Mares

      Adrian Mares

      Acum 17 Zile

      @Silviu despre masini Da... asa este... Multumesc mult!

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 17 Zile

      Aerul evacuat nu e asa de cald și pana sa ajungă la portiera, se amesteca rapid cu cel ambiental. Pe același principiu, nu vezi bara spate decolorata.

  97. Vasile Temle

    Vasile Temle

    Acum 17 Zile

    17:10 - mulți își vor cumpăra mașini SH, aproape noi, de la dealeri de mașini SH.

  98. Vasile Temle

    Vasile Temle

    Acum 17 Zile

    15:34 - nu există 1.0 SCE Prestige în ofertă - am oferta de anul trecut :P

    • Silviu despre masini

      Silviu despre masini

      Acum 17 Zile

      SI eu cand am zis ca l-am cumparat?

  99. Brad O

    Brad O

    Acum 17 Zile

    Poate noua platformă care teoretic este mai sigură decât cea veche să fi cântărit în stabilirea prețului.

  100. Gabriel Setnic

    Gabriel Setnic

    Acum 17 Zile

    Am dat "Thumb up" pentru prezentator. Aproape m-a convins sa iau Dacia. Dar este o masina foarte scumpa pentru ce ofera.

următor