Muzică

G-Eazy - Provide (Official Video) ft. Chris Brown, Mark Morrison

G-Eazy “Provide” feat. Chris Brown & Mark Morrison
Out Now: smarturl.it/GxProvide

Directed by Edgar Esteves
Production Company: Blank Square Productions
Producer: Andres Garcia
DP: Josh Hill
Edited by Joan Pabon
Color by Bryan Smaller

Subscribe for more exclusive G-Eazy footage: bit.ly/GEazyYTSub

Check Out More from G-Eazy:
G-Eazy Official Music Videos: bit.ly/2b1rjqy
G-Eazy B-Sides: bit.ly/2aZTEAd

Follow G-Eazy:
G-Eazy Official Site: g-eazy.com
G-Eazy On Twitter: G_Eazy
G-Eazy On Facebook: G.Eazy
G-Eazy On Instagram: g_eazy

Follow Chris Brown:
Chris Brown Official Site: slimenb.chrisbrownworld.com/
Chris Brown On Twitter: chrisbrown
Chris Brown On Facebook: chrisbrown
Chris Brown On Instagram: chrisbrownofficial

Follow Mark Morrison:
Mark Morrison Official Site: www.markmorrison.com/
Mark Morrison On Twitter: _markmorrison
Mark Morrison On Facebook: markmorrisonofficial
Mark Morrison On Instagram: markmorrisonofficial
#GEazy #ChrisBrown #ReturnOfTheMack #HipHop

Comentarii 

  1. Barrington Chipulu

    Barrington Chipulu

    Acum 8 minute

    Chris is the best♥️👑👑👑👑

  2. Al Fersnoz

    Al Fersnoz

    Acum 52 minute

    This dope mayne It's a flyer Marty Mc fly lookn brezz-e-r then that bitch brezzy this a beast the beats insain much respects to the Og Mark Morrison

  3. venus0517

    venus0517

    Acum oră

    this needs to be more popular

  4. Gabriel Watt

    Gabriel Watt

    Acum oră

    I'm in love. Lol. I wish. What a vibe. Where's my future wife????

  5. King Dark Bob

    King Dark Bob

    Acum 2 ore

    What’s her name I’ve been looking all over and I can’t find it 😩😩😩😩😩😩

  6. yt.calbert warner

    yt.calbert warner

    Acum 2 ore

    "Cause you're my queen, all that I need, yadadamean"

  7. Lamique R Stoltenkamp

    Lamique R Stoltenkamp

    Acum 2 ore

    Chris brown is handsam he makes my the best he has the best voice😃😃😃

  8. yt.calbert warner

    yt.calbert warner

    Acum 2 ore

    These Things Happen Too SZN, CAN'T WAIT FOR THE ALBUM TO DROP! old g eazy is back

  9. Destiny James

    Destiny James

    Acum 2 ore

    Aware I been in love with G since lady killer 😍

  10. Ananya Chatterjee

    Ananya Chatterjee

    Acum 2 ore

    Damn this Song🔥❤️

  11. Tee Smith

    Tee Smith

    Acum 2 ore

    what the fuck really gotta use someone elses beat lmfao weak asf be real not a fake

  12. L A

    L A

    Acum 3 ore

    yadadamean !

  13. The-bro-jason

    The-bro-jason

    Acum 3 ore

    The rapping is too flat for such a hype song...Chris brown saved yo ass on this one.

  14. Tammy Copes

    Tammy Copes

    Acum 5 ore

    😎

    • Tammy Copes

      Tammy Copes

      Acum 5 ore

      😂😂😂😂😂😂

  15. Tammy Copes

    Tammy Copes

    Acum 5 ore

    👁👁👁👁

  16. Deadz y

    Deadz y

    Acum 5 ore

    Well this is has a lot of hidden messages in it. Bettys Diner and Sweet Caroline, G wearing cowboy boots and return of the Mack is that what you are now? Mack Daddy? Or are you looking for a real 🔥 goddess? She ain’t all about the fancy fancy bRo 😎

  17. Breezy Infinity

    Breezy Infinity

    Acum 5 ore

    This music video is very underrated.

  18. Riel Todd

    Riel Todd

    Acum 5 ore

    Lol get over yourself 🤮

  19. Allect

    Allect

    Acum 5 ore

    This is 🔥

  20. Yensy Huerta

    Yensy Huerta

    Acum 6 ore

    My King ♥️

  21. Soul Prodigy

    Soul Prodigy

    Acum 6 ore

    Vibes is crazy in this💨💨💨🔥🔥🔥🚀

  22. Demon Wolf

    Demon Wolf

    Acum 6 ore

    Old school Beats fire Mark Morrison 😩💜

  23. Demon Wolf

    Demon Wolf

    Acum 6 ore

    Ayyyyyyy 🔥🔥😍

  24. Judy Ruiz

    Judy Ruiz

    Acum 7 ore

    💌💋💌💋💌💋💌💋💌💋💌💋💌💋💌 Came to.me this song thsnk u who ever snend it ...hugs and love 💘 ❤ 🤗

  25. invader Grizz

    invader Grizz

    Acum 7 ore

    looking like a crack head lol --

  26. Stephon Moore

    Stephon Moore

    Acum 8 ore

    He look like Eminem 🤣🤣

  27. Ismael Santos

    Ismael Santos

    Acum 8 ore

    Chris Brown all your songs are good

  28. Jack Lew kee22

    Jack Lew kee22

    Acum 8 ore

    There take that song from ride with me I don’t no of the name of the band

  29. Billy Smith

    Billy Smith

    Acum 9 ore

    I'm vibing with this 💯

  30. salmanc1

    salmanc1

    Acum 9 ore

    A moment of silence for those who never heard return of the mack

  31. shawna shirf

    shawna shirf

    Acum 9 ore

    5.6 mill views in 3 weeks! Good music

  32. O.F.T. Gaming

    O.F.T. Gaming

    Acum 9 ore

    Ight a few old school vibes I love Fabulous ft chris brown= she wildin Big Sean ft chris brown= play no games King combs ft chris brown = love you better Sevyn streeter ft chris brown= guilty Teyana Taylor ft king combs = how you want it Ty dolls sign= love you better

  33. Jomar Nalda

    Jomar Nalda

    Acum 10 ore

    Iloveyouu chriss from Philippines 🇵🇭♥️♥️♥️

  34. Gustavo Gustavo

    Gustavo Gustavo

    Acum 10 ore

    Its so nice bro ✌🤘

  35. Phat Rhymes

    Phat Rhymes

    Acum 11 ore

    Fucking tune and a half on top !!!!

  36. A.Toxic Dollie

    A.Toxic Dollie

    Acum 11 ore

    Whoa I'm just sayin' (Come on) You know who you are Ooh, yeah It's a vibe (Hitmaka) It's the return of the mack, RIP to Furl I promise you ain't nothin' like these LA girls And we can sip slurricane listin' to Earl Who knew we'd bring the Bay to the world? Love letters to you hit different than any shit that I wrote I sent flowers to your office, hope you get the note I put an inside joke between us right there in the quote I'll sing your praises all day, I'll hit the Whitney note (you) 'Cause you're my queen, all that I need, yadadamean Radiohead and rainbows, ultralight beams This wordplay's more like tennis, don't need a team It's just me and you and it's everything that it seems, for real (ooh) Just vibe with me (vibe) Come on, let's do some things we never do Switch sides, get dry (So what I) So what I need is Don't turn down now Tell me if you need a timeout Girl, it's just you and us, baby Rollin' up, baby, you playin' Just vibe, yeah (yeah) Know you feel boxed in, let me get you out your mind frame Just know I'm serious, I ain't into playin' mind games We could go rounds, I wanna eat it like a entrée Favorite position, I be hittin' that all kinda ways You throw it back, I spent ten stacks, I feel like Andre You into zodiacs? Girl, tell me what your sign say Won't take your love for granted, it could all be gone today Let's get away, tuck off, way out in Monterey You said you scared of heights, but I know you ain't scared to ride Come where I reside, pull them panties to the side Fuckin' when you mad, make me love when we collide Could tell I was invited how you let me come inside Made me switch plans, had to change up the course And we know that love don't feel the same when it's forced You could pick, we hoppin' out the Range or the Porsche? Now you mad, slappin' "Lemonade" in the Porsche Relax, baby Just vibe with me (vibe) Come on, let's do some things we never do Switch sides, get dry (So what I) So what I need is Don't turn down now Tell me if you need a timeout Girl, it's just you and us, baby Rollin' up, baby, you playin' Just vibe, yeah (yeah) So I'm not gon' take it easy on you (you know) Never let you love nobody else (uh, uh) Baby, I'ma keep you up all night (woo) Sexin', don't keep it from me (uh) He ain't me, I look better (look better, uh) Come on, baby, I need your lovin' Forever and ever (forever and ever) Just vibe with me (vibe) Come on, let's do some things we never do Switch sides, get dry (So what I) So what I need is (ayy) Don't turn down now Tell me if you need a timeout Girl, it's just you and us, baby Rollin' up, baby, you playin' Just vibe, yeah (yeah) Yee You know From the Bay to the universe

  37. Maurice Raymond

    Maurice Raymond

    Acum 12 ore

    breezy was really feeling himself on this song and music video,such a king

  38. StreamVasion

    StreamVasion

    Acum 12 ore

    Return of the Track

  39. StreamVasion

    StreamVasion

    Acum 12 ore

    Return of the Track

  40. StreamVasion

    StreamVasion

    Acum 12 ore

    Return of the Track 😘

  41. Rogue Enigma

    Rogue Enigma

    Acum 12 ore

    This is cookout approved👏👏👏

  42. Judy Ruiz

    Judy Ruiz

    Acum 12 ore

    Nice looking for me a nice babe im alone this song gots me in that mood 🌹👄🌹👄🌹👄🌹👄🌹👄🌹👄🌹👄

  43. Cheri W

    Cheri W

    Acum 13 ore

    Whoa I'm just sayin' (Come on) You know who you are Ooh, yeah It's a vibe (Hitmaka) It's the return of the mack, RIP to Furl I promise you ain't nothin' like these LA girls And we can sip slurricane listin' to Earl Who knew we'd bring the Bay to the world? Love letters to you hit different than any shit that I wrote I sent flowers to your office, hope you get the note I put an inside joke between us right there in the quote I'll sing your praises all day, I'll hit the Whitney note (you) 'Cause you're my queen, all that I need, yadadamean Radiohead and rainbows, ultralight beams This wordplay's more like tennis, don't need a team It's just me and you and it's everything that it seems, for real (ooh) Just vibe with me (vibe) Come on, let's do some things we never do Switch sides, get dry (So what I) So what I need is Don't turn down now Tell me if you need a timeout Girl, it's just you and us, baby Rollin' up, baby, you playin' Just vibe, yeah (yeah) Know you feel boxed in, let me get you out your mind frame Just know I'm serious, I ain't into playin' mind games We could go rounds, I wanna eat it like a entrée Favorite position, I be hittin' that all kinda ways You throw it back, I spent ten stacks, I feel like Andre You into zodiacs? Girl, tell me what your sign say Won't take your love for granted, it could all be gone today Let's get away, tuck off, way out in Monterey You said you scared of heights, but I know you ain't scared to ride Come where I reside, pull them panties to the side Fuckin' when you mad, make me love when we collide Could tell I was invited how you let me come inside Made me switch plans, had to change up the course And we know that love don't feel the same when it's forced You could pick, we hoppin' out the Range or the Porsche? Now you mad, slappin' "Lemonade" in the Porsche Relax, baby Just vibe with me (vibe) Come on, let's do some things we never do Switch sides, get dry (So what I) So what I need is Don't turn down now Tell me if you need a timeout Girl, it's just you and us, baby Rollin' up, baby, you playin' Just vibe, yeah (yeah) So I'm not gon' take it easy on you (you know) Never let you love nobody else (uh, uh) Baby, I'ma keep you up all night (woo) Sexin', don't keep it from me (uh) He ain't me, I look better (look better, uh) Come on, baby, I need your lovin' Forever and ever (forever and ever) Just vibe with me (vibe) Come on, let's do some things we never do Switch sides, get dry (So what I) So what I need is (ayy) Don't turn down now Tell me if you need a timeout Girl, it's just you and us, baby Rollin' up, baby, you playin' Just vibe, yeah (yeah) Yee You know From the Bay to the universe

  44. llama face

    llama face

    Acum 14 ore

    Return of the mac

  45. Soraia Dias

    Soraia Dias

    Acum 15 ore

    🥰

  46. Shaw Capone

    Shaw Capone

    Acum 15 ore

    rofilm.info/much/video/foqeqqimhl6RlGI

  47. Israel Raider

    Israel Raider

    Acum 15 ore

    G easy is so smooth underrated rapper

  48. Jessica Lockett

    Jessica Lockett

    Acum 16 ore

    This song is so freaking good . I can't help but get up and dance. Two amazing artist

  49. Jacinto Mateus

    Jacinto Mateus

    Acum 17 ore

    Chris Brown I think that in Mozambique I am your number fan, I really like your music and I would like to meet you one day if only to shake your hand you are the only one

  50. ABHIRUP ROY roll no:- 12

    ABHIRUP ROY roll no:- 12

    Acum 18 ore

    This video is a pure 2000s vibe

  51. Kim Girrafe

    Kim Girrafe

    Acum 18 ore

    💙🥺

  52. Rosea Plena

    Rosea Plena

    Acum 18 ore

    G-Eazy lowkey giving me Jughead from Riverdale vibes🥺❤

  53. Ameet Sander

    Ameet Sander

    Acum 19 ore

    No thanks the original slaps harder than this

  54. Rory Crabbe

    Rory Crabbe

    Acum 20 ore

    If Chris brown is on your song, it ain't your song any more

  55. Chakra Beatz

    Chakra Beatz

    Acum 20 ore

    This track is fire.. why hit the dislike button

  56. Hiskia Nashuuta

    Hiskia Nashuuta

    Acum 20 ore

    I approve! Dope.

  57. Buhai Cristina

    Buhai Cristina

    Acum 21 oră

    Uuuu so sexy G-EAZY!

  58. Earl John Fabul

    Earl John Fabul

    Acum 22 ore

    Chris BREZZY build different 🔥

  59. Win

    Win

    Acum o Zi

    Geazy has that “God Father” vibe and Harvey Specter look, attitude.

  60. Donna Vasanth

    Donna Vasanth

    Acum o Zi

    I love this song he so sexy

  61. OG KiLz2020

    OG KiLz2020

    Acum o Zi

    What's crazy is that I've been a huge CB fan since he dropped "yo" and I watch his music videos so much I know how to dance cos of him! His style in everything is ultra ...... I actually have no words to explain it! 😍 no homo. Wish I could be a beautiful as that man!

  62. Tyler Dusseau

    Tyler Dusseau

    Acum o Zi

    Bruh how in the FUCKKKK does this not have more views 🤔🤔

  63. Axel Dagadag

    Axel Dagadag

    Acum o Zi

    Alex oros

  64. Maria Felix

    Maria Felix

    Acum o Zi

    This is a whole vibe 💕🥴

  65. Honey Cent

    Honey Cent

    Acum o Zi

    0: 41 coz you my queen ❤️

  66. Layla Thompson

    Layla Thompson

    Acum o Zi

    🤦🏽‍♀️ Breezy and G Eazy went it there no debate 🤷🏽‍♀️

  67. Layla Thompson

    Layla Thompson

    Acum o Zi

    ☺ New Obesssion song ☺

  68. FitTube DZ

    FitTube DZ

    Acum o Zi

    This music make me cry , i remember when i was a child damn ! Its so amazing to hear that music again Old school 😍

  69. sign out next time!!!!! Applebery

    sign out next time!!!!! Applebery

    Acum o Zi

    My beautiful cousins

  70. No No

    No No

    Acum o Zi

    Am I the only one getting Macklemore vibes from G-Eazy? And give Chris Brown his flowers 🌹🌹

  71. ahn00bus510

    ahn00bus510

    Acum o Zi

    Salute G Eazy... stays reppin the Bay and its Legends that this boooootsy a22 world dont know of #BayArea we a lil different

  72. D C

    D C

    Acum o Zi

    RIP to FURL!!! If u know u know

  73. Breakers Rowe

    Breakers Rowe

    Acum o Zi

    Breezy kills every track he's featured on !

  74. Erimar Tungpalan

    Erimar Tungpalan

    Acum o Zi

    Chris brown IDOL😊

  75. rich925cal1

    rich925cal1

    Acum o Zi

    Where the hell was Mark Morrison 😂

  76. Stephen Ishola

    Stephen Ishola

    Acum o Zi

    2:21 - 2:34 Chris REALLY killed that! That hook was so smooth and I love how it transitioned back into the course 🔥🔥🔥🔥

  77. Nishana Ramkhelawan

    Nishana Ramkhelawan

    Acum o Zi

    ❤️Love yr song's..

  78. Shania Ching

    Shania Ching

    Acum o Zi

    Why that girl with orange hair look like Liza Soberano?👀

  79. stiigbe

    stiigbe

    Acum o Zi

    Mark Morrison would have been the best vocal for "his" this song 🎵

  80. Sonic1Fan

    Sonic1Fan

    Acum o Zi

    I can't stop replaying 2:21, he sounds so good!

  81. KingJay TL

    KingJay TL

    Acum o Zi

    I mean it’s cool and all. Got no problems but maybe we should leave the classics

  82. diamond carter

    diamond carter

    Acum o Zi

    This shit bang!! Return of the Mack!!!

  83. Matiyas Aberra

    Matiyas Aberra

    Acum o Zi

    😍😍😍😍😍😍👌🥰🥰🥰🥰

  84. Baban The Gamer

    Baban The Gamer

    Acum o Zi

    How it is going 2021... me 2:42

  85. Yesi Pacheco

    Yesi Pacheco

    Acum o Zi

    😍😍😍😍😍😱

  86. Pizamo Gaming

    Pizamo Gaming

    Acum o Zi

    Whoever produced this music is the goat fr

    • pancake

      pancake

      Acum 20 ore

      Hitmaaakerrr

  87. Maxell Matthew

    Maxell Matthew

    Acum o Zi

    its jus 5 damn thats so less lets give the 🐐breezy more

  88. Lyanomeat Lee

    Lyanomeat Lee

    Acum o Zi

    Echt verschrikkelijk waarom zou je dit doen met deze track echt misselijk.een schande voor Mark maar gelukkig maakt hij wat DO op deze track. IK ZOU ZEGGEN CHRIS STOP USING COCAÏNE YOUR FUCKING UP MAN.

  89. Lyanomeat Lee

    Lyanomeat Lee

    Acum o Zi

    I'm upset this is some Bullshit

  90. Lyanomeat Lee

    Lyanomeat Lee

    Acum o Zi

    You fucked up the song you and chris why would you do that

  91. علي موسي

    علي موسي

    Acum o Zi

    باهي به

  92. Tylor Daniels

    Tylor Daniels

    Acum o Zi

    This A vibe 🔥

  93. Ju K.

    Ju K.

    Acum o Zi

    G look like he tryna get off the yay looking healthier

  94. amina tarbes

    amina tarbes

    Acum o Zi

    Love you Chris 😘

  95. Jovany Chavez

    Jovany Chavez

    Acum o Zi

    Let's get away, tuck off way out in Monterey!. 🙌

  96. Weslie Porter

    Weslie Porter

    Acum o Zi

    Oh-No he didn't !!!!

  97. POPS Kids

    POPS Kids

    Acum o Zi

    rofilm.info/much/video/aZreqpZ1Y5SAyIc

  98. Luke Hilton

    Luke Hilton

    Acum o Zi

    What make is the jacket Chris is rocking with the smiley faces on ?

  99. Bangtan Punjab TV

    Bangtan Punjab TV

    Acum o Zi

    G easy your voice is 🔥🔥🔥

  100. Bangtan Punjab TV

    Bangtan Punjab TV

    Acum o Zi

    Chris your moves and voice are awsome

următor